FAQ

Zobacz o co najcześciej pytają klienci

Czy produkty można gdzieś zobaczyć łóżka domki?

Nasze łóżka i można obejrzeć w naszym warsztacie w Krakowie, po uprzednim kontakcie.

Czy zamówienie można odebrać osobiście?

Tak, zamówienie można odebrać osobiście w naszym warsztacie w Krakowie.

Skąd pochodzą sprzedawane produkty i jakiej są jakości?

Łóżka produkowaną są i wysyłane z Krakowa. Staramy się zachowywać najwyższą jakość naszych produktów. Produkujemy z naturalnego drewna sosnowego i używamy ekologicznych wodnych farb bezpiecznych dla dzieci.

Czy sprzedawane artykuły posiadają gwarancję jakości?

Sprzedawane artykuły objęte są dwuletnią rękojmią.

Czy łóżeczko jest stabilne i bezpieczne dla dziecka?

Tak, każde łóżeczko zostało zaprojektowane z myślą o bezpieczeństwie i stabilności dziecka. Zawsze należy jednak pamiętać o przestrzeganiu instrukcji montażu oraz o tym, aby dziecko korzystało z łóżeczka zgodnie z przeznaczeniem.

Czy materac jest w zestawie z łóżeczkiem?

Materac nie jest w zestawie z łóżeczkiem, jednak można go zakupić osobno na naszej stronie internetowej.

Czy łóżeczko jest łatwe w montażu?

Tak, większość łóżeczek dla dzieci jest łatwa w montażu. W zestawie z łóżeczkiem znajdują się instrukcje montażu oraz wszystkie niezbędne elementy do złożenia łóżeczka. W przypadku jakichkolwiek pytań lub problemów z montażem, zawsze można skontaktować się z nami i poprosić o pomoc.

Zwroty i reklamacje

Jak wygląda składanie reklamacji?

1.Wszelkie zastrzeżenia prosimy zgłaszać wraz ze zdjęciami na adres:

reklamacje@lulishop.pl lub telefonicznie: 507 000 409

2.Reklamacja może zostać złożona z tytułu 2 letniej rękojmi lub .

3.Reklamacje w przypadku wady technicznej powstałej w procesie produkcji oraz w przypadku braku elementów trzeba zgłosić w ciągu 10 dni od daty dostarczenia produktu. Sprzedawca nie będzie ponosił odpowiedzialności za wady po przekroczeniu tego terminu.

4.O przyjęciu reklamacji do realizacji przez Gwaranta albo też o uznaniu reklamacji za nieuzasadnioną Kupujący będzie powiadomiony mailowo w terminie 14 dni od daty powzięcia wiadomości o zgłoszeniu reklamacji w wyjątkowych przypadkach termin może wydłużyć się o siedem dni.

5.Podstawą rozpatrzenia przez Gwaranta zgłoszonej reklamacji jest posiadanie przez użytkownika wydanej przez producenta Karty Gwarancyjnej.

6.Zwrot produktu można dokonać w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.

*Zwrotowi nie podlega:

– Produkt, który został zmontowany

– Produkt prefabrykowany, czyli wykonany pod indywidualne zamówienie klienta

Czy jest możliwość zwrotu towaru?

Zgodnie z prawem na zwrot towaru przysługuje 14 dni od jego otrzymania. Zwrotu towaru dokonujesz na swój koszt. Zwracany towar nie może mieć śladów użytkowania ani montażu.

Jakie są warunki zwrotu towaru?
Czy w przypadku zwrotu otrzymam wszystkie zapłacone pieniądze?
Kto odpowiada za uszkodzenia powstałe w czasie zwrotu towaru?
Jak zapakować towar do zwrotu?

Dostawy towaru i płatności

Co zrobić, kiedy dostarczany towar ma już ślady uszkodzenia w momencie dostawy?

Należy przy kurierze zrobić zdjęcia uszkodzeń i spisać protokół uszkodzeń towaru. Zdjęcia należy przesłać do nas.

Czy podczas zwrotu muszę dostarczyć zwracany towar w oryginalnym opakowaniu?

Nie, ale towar musi być zapakowany w taki sposób abym  nie uległ uszkodzeniu w drodze na reklamację.

Czy kurier ma obowiązek zamontować dostarczany towar?

Nie, kurier nie montuje towaru. Luli Shop świadczy usługi montaży jedynie w Krakowie i okolicy do 50km za dodatkową opłatą.

Jaki jest czas dostawy produktu?

Składanie zamówień

Czy mogę złożyć zamówienie telefoniczne?

Tak, zamówienie można złożyć telefonicznie. Jednak i tak poprosimy Cię o przesłanie do nas e-maila lub wiadomości na komunikatorze potwierdzającej zamówienie.

Jak wygląda proces składania zamówienia oraz płatność?

Zamówienie złożyć można dokonując zakupu na stronie naszego sklepu lulishop.pl lub za pośrednictwem formularza kontaktowego, czatu WhatsApp lub massander lub mailowo. Dokonując zakupu w sklepie można wybrać płatność za pośrednictwem systemu przelewy24 lub płatność przy odbiorze. Zamawiając z pomocą czatów lub mailowo możliwa jest płatność bezpośrednio na konto sklepu lub przy odbiorze.

Ile mam czasu na zapłatę za zamówienie?

To zależy od wybranej opcji. Jeśli wybierzesz płatność z pomocą systemu Przelewy24 to link to płatności aktywny jest 24 godziny. Jeśli wybierzesz płatność przy odbiorze to aby kurier wydał Ci zamówienie konieczne będzie zapłacenie kurierowi gotówką lub kartą.

Gdzie otrzymam informację, że złożone zamówienie jest poprawne?

Po złożeniu zamówienia w naszym sklepie online, na maila przyjdzie potwierdzenie Twojego zamówienia. Ważne, abyś sprawdził czy wszystko się w nim zgadza.