FAQ
Zobacz o co najcześciej pytają klienci
Nasze łóżka i można obejrzeć w naszym warsztacie w Krakowie, po uprzednim kontakcie.
Tak, zamówienie można odebrać osobiście w naszym warsztacie w Krakowie.
Łóżka produkowaną są i wysyłane z Krakowa. Staramy się zachowywać najwyższą jakość naszych produktów. Produkujemy z naturalnego drewna sosnowego i używamy ekologicznych wodnych farb bezpiecznych dla dzieci.
Sprzedawane artykuły objęte są dwuletnią rękojmią.
Tak, każde łóżeczko zostało zaprojektowane z myślą o bezpieczeństwie i stabilności dziecka. Zawsze należy jednak pamiętać o przestrzeganiu instrukcji montażu oraz o tym, aby dziecko korzystało z łóżeczka zgodnie z przeznaczeniem.
Materac nie jest w zestawie z łóżeczkiem, jednak można go zakupić osobno na naszej stronie internetowej.
Tak, większość łóżeczek dla dzieci jest łatwa w montażu. W zestawie z łóżeczkiem znajdują się instrukcje montażu oraz wszystkie niezbędne elementy do złożenia łóżeczka. W przypadku jakichkolwiek pytań lub problemów z montażem, zawsze można skontaktować się z nami i poprosić o pomoc.
Zwroty i reklamacje
1.Wszelkie zastrzeżenia prosimy zgłaszać wraz ze zdjęciami na adres:
reklamacje@lulishop.pl lub telefonicznie: 507 000 409
2.Reklamacja może zostać złożona z tytułu 2 letniej rękojmi lub .
3.Reklamacje w przypadku wady technicznej powstałej w procesie produkcji oraz w przypadku braku elementów trzeba zgłosić w ciągu 10 dni od daty dostarczenia produktu. Sprzedawca nie będzie ponosił odpowiedzialności za wady po przekroczeniu tego terminu.
4.O przyjęciu reklamacji do realizacji przez Gwaranta albo też o uznaniu reklamacji za nieuzasadnioną Kupujący będzie powiadomiony mailowo w terminie 14 dni od daty powzięcia wiadomości o zgłoszeniu reklamacji w wyjątkowych przypadkach termin może wydłużyć się o siedem dni.
5.Podstawą rozpatrzenia przez Gwaranta zgłoszonej reklamacji jest posiadanie przez użytkownika wydanej przez producenta Karty Gwarancyjnej.
6.Zwrot produktu można dokonać w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.
*Zwrotowi nie podlega:
– Produkt, który został zmontowany
– Produkt prefabrykowany, czyli wykonany pod indywidualne zamówienie klienta
Zgodnie z prawem na zwrot towaru przysługuje 14 dni od jego otrzymania. Zwrotu towaru dokonujesz na swój koszt. Zwracany towar nie może mieć śladów użytkowania ani montażu.
Dostawy towaru i płatności
Należy przy kurierze zrobić zdjęcia uszkodzeń i spisać protokół uszkodzeń towaru. Zdjęcia należy przesłać do nas.
Nie, ale towar musi być zapakowany w taki sposób abym nie uległ uszkodzeniu w drodze na reklamację.
Nie, kurier nie montuje towaru. Luli Shop świadczy usługi montaży jedynie w Krakowie i okolicy do 50km za dodatkową opłatą.
Składanie zamówień
Tak, zamówienie można złożyć telefonicznie. Jednak i tak poprosimy Cię o przesłanie do nas e-maila lub wiadomości na komunikatorze potwierdzającej zamówienie.
Zamówienie złożyć można dokonując zakupu na stronie naszego sklepu lulishop.pl lub za pośrednictwem formularza kontaktowego, czatu WhatsApp lub massander lub mailowo. Dokonując zakupu w sklepie można wybrać płatność za pośrednictwem systemu przelewy24 lub płatność przy odbiorze. Zamawiając z pomocą czatów lub mailowo możliwa jest płatność bezpośrednio na konto sklepu lub przy odbiorze.
To zależy od wybranej opcji. Jeśli wybierzesz płatność z pomocą systemu Przelewy24 to link to płatności aktywny jest 24 godziny. Jeśli wybierzesz płatność przy odbiorze to aby kurier wydał Ci zamówienie konieczne będzie zapłacenie kurierowi gotówką lub kartą.
Po złożeniu zamówienia w naszym sklepie online, na maila przyjdzie potwierdzenie Twojego zamówienia. Ważne, abyś sprawdził czy wszystko się w nim zgadza.